JSME V POLOVINĚ !! 5KG DOLE za 5 týdnů ......Paráda :-)

Jsme v polovině !! 5Kg dole


Průběh redukce hmotnosti:
počáteční (6.1.2014): 108,9kg
na začátku tohoto týdne (3.2.2014): 104,6kg
na konci tohoto týdne (9.2.2014): 103,9kg

Moje pocity a hodnocení - 5. týden cvičení (zase do plných)


3.2. Pondělí
Ranní trénink s Petrem, zaměřený na protažení a posílení horních končetin a břicha.
Opravdu mi pomohlo, že jsem předešlé tři dny díky nachlazení relaxoval a necvičil, jsem odpočinutý a tak dobře se mi ještě necvičilo. Odpoledne samostatný kardio-tréning - rotoped 35minut.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 104,6kg, obvod břicha: neměřen



4.2. Úterý

Ranní trénink s Petrem, zaměřený na protažení a posílení horních končetin a břicha. Odpoledne samostatný kardio-tréning - rotoped 35minut. Nic zvláštního - koleno drží a nebolí.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 104,3kg, obvod břicha: neměřen


5.2. Středa

Relax - flákačka - klídek - pohoda - vánek.
Od začátku týdne jsem začal aplikovat po probuzení autogenní desetiminutovku (uvědomování a uvolňování těla podle instrukcí z nahrávky, vše podbarveno relaxační hudbou).

Ranní vážení a měření: hmotnost: 105,0kg ,obvod břicha: 114cm


6.2. Čtvrtek

Ranní trénink s Petrem, zaměřený na posílení horních končetin. trénink zaměřený na sílu - benčpresy atd. Cítím se dobře, tu a tam už jsem schopen něco zvednout, roky zanedbáváná horní půlka těla se pomalu začíná probouzet. Odpoledne samostatný kardio-tréning - rotoped 35minut.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 104,4kg, obvod břicha: neměřen


7.2. Pátek

Posilujeme nohy a rovnováhu a točíme video. Odpoledne trochu popíjím - mám brzo opičku, docela jsem odvykl

Ranní vážení a měření: hmotnost: 104,8kg,  obvod břicha: neměřen


8.2. Sobota  
Relaxační den - žádný sportík

Ranní vážení a měření: hmotnost: 104,4kg,  obvod břicha: neměřen


9.2. Neděle

Relaxační den - jako včera. Psychická příprava na příští “hustý týden”. Důležité pro mě je teď především, že po pěti týdnech hubnu o 5kg, čili jsem v polovině cesty k dosažení svého cíle. Je to 15 hodinách posilování, 4 hodinách nordic walkingu, 7 hodinách rychlé chůze, 1 hodině plavání a 4 hodinách jízdy na rotopedu. Takže pokud umím počítat, strávil jsem 31 hodin nějakým většinou docela intenzivním hýbáním se.
Mám radost, že postupuji vpřed, jak jsem zhruba chtěl.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,9kg,  obvod břicha: 112cm




Žádné komentáře: