V novém roce začal s trvalými  změnami První týden cvičení a první kilo dole



Tak je to tady, jak jsem slíbil, vybral jsem jednoho klienta, který bude hubnout v přímém přenosu. Za 90dní -10kg. Není to všechno jen o hubnutí, mnohem důležitější je vaše zdraví a kondice, ve které se nacházíte. To určuje, jak se cítíte a jak často otravujete lékaře s nějakou tou rýmičkou, anebo bolavými zádíčky. Mirek se rozhodl natrvalo vše změnit a do léta vám ukáže, jak zhubnout břicho a – 20kg. Přitom podstatně zlepší kondici a utuží své zdraví, pro někoho možná šíleným způsobem.

Moje pocity a hodnocení - 1. týden cvičení

6.1. Pondělí

První trénink absolvuji odpoledne, je zaměřen na protažení a posílení horních končetin a břicha. Skoro okamžitě se potím a cvičení mi jde hodně ztuha, hlavně cviky na mé zanedbané tricepsy (kliky, Arnoldovy zdvihy vsedě), trénink je kratší, protože zítra posilujeme ráno. Jsem rád, že necvičíme dlouho, protože po vánočním nicnedělání a přejídání docela nestíhám a mám dost.
Hmotnost: 108,8kg
Obvod břicha: 118cm


7.1. Úterý

Trochu šok, protože po odpoledním cvičení včera posilujeme dnes hned po ránu. Postupně se aklimatizuji, je mi podstatně lépe než včera. Cvičení je zaměřeno na posílení a protažení nohou a je prováděno metodou funkčního tréninku. Problematické jsou pro mne cviky, kde překonávám svou nadváhu a zatěžuji koleno (výstupy na lavičku - pomáhám si nesprávně předklonem, dřepy s výskokem). Docela problém mám rovněž s unožováním s výdrží.
Hmotnost: 108,8kg
Obvod břicha: neměřen

8.1. Středa
Nordic walking - 60 minutová trasa po okolí Neratovic. Vysvětlení a nácvik techniky chůze. Zpočátku mám problém s koordinací, jakmile to trochu zvládám, ladíme držení loktů u těla a práci rukou vzadu do natažení, chůzi s rovnými zády a zapojení správného dýchání do rytmu chůze. Závěrem krátká instrukce o protahovacích cvikách s hůlkami a nácvik techniku walkingu do kopce a z kopce. Taky zkouším běhání s hůlkami - jen pár krátkých úseků. Docela se během chůze potím, jdu na celkem vysokou TF (145-155), ale cítím se skvěle. Pouze mě bolí přední vazy na levém problematickém koleně a namožené tricepsy z předchozích tréningů.
Hmotnost: 108,4kg
Obvod břicha: neměřen

9.1. Čtvrtek

Byl jsem dlouho vzhůru a špatně jsem spal. Trénujeme ráno, mám krizi. Posilujeme horní končetiny metodou funkčního tréningu. Opět problémy s mými oblíbenými tricepsovými cviky (kliky, kliky vsedě na lavičkách). Taky zdvih činky ve stoje nad hlavu mi dělá problémy. Budu se muset zaměřit na ramena a tricepsy, tam opravdu nestíhám. Přežil jsem tréning, ale mám dost. Tricepsy mám namožené ještě z pondělka. Poprvé po tréningu užívám BCAA a koktejlový doplněk. Docela rychle mě to dostalo z únavy.
Hmotnost: 108,6kg
Obvod břicha: neměřen

10.1. Pátek

Neúčastním se tréningu díky rodinným problémům, dostanu se domů až odpoledne a kompenzuji to alespoň částečně 50min procházkou svižným krokem (odhadnul bych tak TF 110-120). Doma protahuji tricepsy, abych je uvolnil, už to skoro nebolí.
Hmotnost: 107,9kg
Obvod břicha: neměřen

11.1. Sobota

Nordic walking 120minut, TF 125-135. Důraz na osvojení techniky (dýchání, lokty u těla, rovná záda, vzadu do natažených rukou). Po 60min mě přestávají bolet vazy levého kolene, okamžitě se mi jde o 100% líp, mohu krásně uvolnit celou levou nohu a soustředit se na techniku chůze. Po tréningu se cítím příjemně unavený, je mi dobře.
Hmotnost: 108,2kg
Obvod břicha: neměřen

12.1. Prasečí a flákací den

Fotíme se a točíme videa V začátcích je to vždy těžké proto jen málo kdo vydrží.Trvalá změna není otázkou totiž jednoho měsíce ale neméně 90 dní. Připoj se i ty a vyzkoušej že je to možné

Hmotnost: 107,9kg
Obvod břicha: 116cm

Žádné komentáře: